Inschrijvingen volgend schooljaar (2023-2024).

Voor alle basisscholen van Erpe-Mere zullen de inschrijvingen digitaal gebeuren. Indien scholen hun maximumcapaciteit voor een vestigingsplaats, leerjaar en/of leeftijdsgroep vooraf vastleggen, dan is decretaal bepaald dat de inschrijvingen volgens een bepaalde procedure plaatsvinden. Dit houdt o.m. in digitaal aanmelden in een vooraf bepaalde periode (28 februari – 21 maart ’23).  Bepaalde voorrangsgroepen (broer en zussen, kinderen personeel) schrijven reeds eerder in. De gemeente Erpe-Mere is initiatiefnemer.

In samenspraak met de gemeente en alle basisscholen zal er in december hierover duidelijk gecommuniceerd worden via de schoolkanalen en de website van de gemeente.

Inschrijvingen die reeds gerealiseerd werden voor volgend schooljaar blijven behouden; nieuwe inschrijvingen verlopen vanaf heden via de digitale weg en bijgevolg dus later.